1)به جای دوستت دارم بگو :

اولین روزی که تو رو دیدم بهترین روز زندگیم بود و الن احساس خیلی خوبی دارم که تو رو دارم

میشه همیشه شاد باشی من زندگی رو تو لبخند هات میبینم

 

2)به جای عیب نداره،اشکال نداره:

من اینجام تا حرفاتو گوش کنم به من نگی به کی بگی😊

حرف زدن با تو حس خوبی داره حرفتو بزن

 

3)وقتی بهت میگه دوست دارم :

من نمیدونم چی بگم چون تو یه چیزی فراتر از دوست داشتنی💞

منم میخاستم بگم خیلی دوستت دارم و این تنها حقیقت زندگی منه❤

 

4)وقتی ازت تعریف میکنه :

انقد مهربون نباش نمیتونم هر ثانیه بهت بگم عاشقتم

اگ میدونستی وقتی این چیزا رو بهم میگی تو قلبم چه اتفاقی میوفته همیشه بهم میگفتی (شایدم نمیگفتی چمدونم یکیشو بگید🤦‍♀️)

 

5)وقتی ازت میپرسه حالت چطوره :

اوم همین که تو باشی حال من هم خوبه

تو اون حالی که باعث میشه من خوبه خوب شه

مگ میشه تو باشی حالم خوب نباشه وقتی تو باشی حال من همیشه خوبه

 

6)به جای حالت چطوره بگو :

از دیدن من چه حسی داری(اگه عشقه یه طرفه باشه جواب خوبی نمیشنوی😹)

چی میتونه حالتو خیلی خوب کنه؟

 

پ ن : البته فک کنم فهمیدید به چه افراد خاصی میشه اینارو گفت😊🤭