طرز تهیه :

1-دو عدد تخم مرغ - یک قاشق غذا خوری سیر رنده شده - دو قاشق غذا خوری جعفری خورد شده-نمک و فلفل را با هم مخلوط کنید .

 

2-سینه های مرغ را یکی یکی خوب به مخلوط اغشته کنید و در همان طرف مخلوط بگذارید . روی ظرف سلفون بکشید و بگذارید پانزده دقیقه در یخچال استراحت کند .

 

3- یک پیمانه پودر سوخاری پانکو - نصف پیمانه پودر سوخاری - نصف پیمانه پنیر پارمسان - یک قاشق غذاخوری پودر سیر را با هم مخلوط کنید .

 

4- سینه های مرغ را که استراحت داده شدند را به مخلوط پودر سوخاری خوب اغشته کنید . و حالا سینه های مرغ را در نصف پیمانه روغن سرخ کنید.

 

5- یک عدد پیاز خورد شده را با یک قاشق غذاخوری روغن تفت دهید . دو قاشق مرباخوری سیر رنده شده را به ان اضافه کنید و مخلوط کنید .

 

6- حالا 14 اونس پوره گوجه فرنگی - مقداری نمک و فلفل - یک قاشق مرباخوری سبزی خشک ایتالیایی - یک قاشق مرباخوری شکر را نیز با ان اضافه کنید و به هم بزنید و بگذارید کمی حرارت ببیند و تقریبا پخته شود . 

 

7- یک قاشق از مخلوط پخته شده را روی هر کدام از سینه مرغ ها بریزید و ان را پخش کنید .

 

8- 250 گرم پنیر موزارلای ورقه ای را روی سینه مرغ ها بگذارید. و بعد یک و نیم پیمانه پنیر پارمسان و دو قاشق غذا خوری ریحان خورد شده را روی انها پخش کنید . 

 

9- پانزده تا بیست دقیقه بگذاریدتا در فر بپزد ( نزده بود کجا بپزه برای همین زدم تو فر )

 

10- نوش جان (:

 

لینک دانلود فیلم طرز پخت :( Download )

 

پ ن : گایز اونس رو بزنید تو گوگل مقدارشو میاره

پ ن 2: نمدونم از کدوم کشوره ولی احتمالا ایتالیایی باشه (قول میدم دفعه بعد کره ای بزارم)

پ ن 3 :میدونم سخته ولی درستش کنید خیلی خوشمزست و بجای پوره گوجه فرنگی میتونید از سس گوجه هم استفاده کنید ( نه درست کردم و نه میدنم سس گوجه بریزیم خوب میشه یا نه حالا شما درست کنید اگه بد شد به منم بگید )

پ ن 4 :منظورش از پپوره گوجه فرنگی اینه که گوجه رو بپزیم له کنیم ؟ درسته ایا ؟